Maailman arvokkain pelipaita

WeThe15-kampanja käynnistyi 19.8., juuri ennen paralympialaisten alkua. Kampanjan värinä toimii violetti, ja Borenius lähti heti kampanjan alusta mukaan valaisten toimistonsa WeThe15:n värillä paralympialaisten ajan. WeThe15-kampanjan teemana oleva yhdenvertaisuus on Boreniukselle tärkeä arvo, ja erilaisuus nähdään voimavarana.

– Ihmiset, joilla on erilainen tausta, tuovat erilaisia asioita ja elämänkokemuksia pöytään. Se rikastuttaa meidän kykyämme neuvoa asiakkaita ja laajentaa kuplaamme, toteaa Boreniuksen toimitusjohtaja Casper Herler.

 

 

Kansainvälisen Paralympiakomitean aloittaman WeThe15-kampanjan myötä tuomme esille erilaisia näkemyksiä siitä, mitä yhdenvertaisuus tarkoittaa ja miten se näyttäytyy erilaisissa yhteisöissä. Kampanjan tunnusluvun mukaisesti maailman väestöstä 15 % on henkilöitä, joilla on jokin näkyvä tai ei-näkyvä vamma. Tämä tarkoittaa yli 800 000 ihmistä suomessa ja 1,2 miljardia ihmistä maailmanlaajuisesti.

Suomen Paralympiakomitea tekee työtä yhdenvertaisen liikuntakulttuurin eteenpäin viemiseksi, ja jokainen voi osallistua työhön lahjoittamalla Paralympiarahastoon. Rahasto luo muun muassa mahdollisuuden vammaisille lapsille ja nuorille oman liikunnallisen polun ja aktiivisen elämäntavan löytämiseen. Lue lisää tarinastamme.

Borenius Asianajotoimisto mukana Paralympiarahaston alkutaipaleella

 

Lisää ajatuksia yhdenvertaisuudesta